Skip to main content
 
 

KONTAKT

JAK MOŻEMY POMÓC?

ZAPYTANIE O PRODUKT

Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa z jednym z naszych specjalistów. Po wypełnieniu poniższego formularza, dedykowany opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągi 1 dnia roboczego i udzieli niezbędnego wsparcia w całym projekcie od koncepcji aż po realizację. Nasze produkty i usługi oferujemy firmom, gdyż to tam nasze doświadczenie pomaga najbardziej.

Jeśli nie otrzymali Państwo od nas odpowiedzi prosimy sprawdzić folder spam, kosz lub oferty.





    WSPARCIE TECHNICZNE

    Przed skontaktowaniem się z nami, prosimy o sprawdzenie działu FAQ oraz naszej bazy wiedzy. Jeśli tam nie znajdziesz rozwiązania, wypełnij formularz wsparcia technicznego. Opisz swój problem jak najbardziej szczegółowo. Jeżeli masz więcej niż jeden problem, opisz je w oddzielnych akapitach.

    Aby przyspieszyć proces rozwiązywania problemów, prosimy o utworzenie archiwum ZIP Snapshot w ForceSeatPM/QubicManager i dołączenie go do zgłoszenia. Poniżej znajduje się krótka instrukcja, jak to zrobić:

    1. Włącz wszystkie powiązane urządzenia i upewnij się, że są w pełni uruchomione.
    2. Otwórz Action Center w ForceSeatPM/QubicManager.
    3. Kliknij ikonę Snapshot w pasku tytułowym, znajduje się ona po lewej stronie przycisku „?”.
    4. Otworzy się nowe okno.
    5. Przewiń w dół, potwierdź swoje wybory i kliknij „Create & Show”.
    6. Zostanie utworzony plik ZIP. Prosimy o dołączenie tego pliku do zgłoszenia.

    UWAGA: Maksymalny rozmiar załącznika to 16 MB.

    PRZEŚLIJ ZAPYTANIE

    UŻYTECZNE LINKI

    ADRES

    Motion Systems Miedziana 7, 55-003 Nadolice Wielkie, Poland

    GODZINY PRACY

    Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30 (CET)

    WSPIERANE JĘZYKI

    Polski, Angielski i Rosyjski

    KONTAKT

    Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa z jednym z naszych specjalistów. Po wypełnieniu poniższego formularza, dedykowany opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągi 1 dnia roboczego i udzieli niezbędnego wsparcia w całym projekcie od koncepcji aż po realizację. Nasze produkty i usługi oferujemy firmom, gdyż to tam nasze doświadczenie pomaga najbardziej.

    Jeśli nie otrzymali Państwo od nas odpowiedzi prosimy sprawdzić folder spam, kosz lub oferty.





      WSPARCIE TECHNICZNE

      Sprawdź listę często zadawanych pytań oraz naszą bazę wiedzy. Jeśli nie znajdziesz tam rozwiązania, wypełnij formularz kontaktowy, opisz dokładnie napotkane problemy, każdy w osobnych paragrafach a nasz zespół wsparcia technicznego skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej.

      PRZEŚLIJ ZAPYTANIE

      UŻYTECZNE LINKI

      ADRES

      Motion Systems Miedziana 7, 55-003 Nadolice Wielkie, Poland

      GODZINY PRACY

      Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30 (CET)

      WSPIERANE JĘZYKI

      Polski, Angielski i Rosyjski

      ZOBACZ NAS