ZAPYTANIE O PRODUKT
WSPARCIE TECHNICZNE
Przed skontaktowaniem się z nami, prosimy o sprawdzenie działu FAQ oraz naszej bazy wiedzy. Jeśli tam nie znajdziesz rozwiązania, wypełnij formularz wsparcia technicznego. Opisz swój problem jak najbardziej szczegółowo. Jeżeli masz więcej niż jeden problem, opisz je w oddzielnych akapitach.
Aby przyspieszyć proces rozwiązywania problemów, prosimy o utworzenie archiwum ZIP Snapshot w ForceSeatPM/QubicManager i dołączenie go do zgłoszenia. Poniżej znajduje się krótka instrukcja, jak to zrobić:
- Włącz wszystkie powiązane urządzenia i upewnij się, że są w pełni uruchomione.
- Otwórz Action Center w ForceSeatPM/QubicManager.
- Kliknij ikonę Snapshot w pasku tytułowym, znajduje się ona po lewej stronie przycisku „?”.
- Otworzy się nowe okno.
- Przewiń w dół, potwierdź swoje wybory i kliknij „Create & Show”.
- Zostanie utworzony plik ZIP. Prosimy o dołączenie tego pliku do zgłoszenia.
UWAGA: Maksymalny rozmiar załącznika to 16 MB.
PRZEŚLIJ ZAPYTANIE
UŻYTECZNE LINKI
ADRES

Motion Systems Miedziana 7, 55-003 Nadolice Wielkie, Poland
GODZINY PRACY
Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30 (CET)
WSPIERANE JĘZYKI
Polski, Angielski i Rosyjski
KONTAKT
Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa z jednym z naszych specjalistów. Po wypełnieniu poniższego formularza, dedykowany opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągi 1 dnia roboczego i udzieli niezbędnego wsparcia w całym projekcie od koncepcji aż po realizację. Nasze produkty i usługi oferujemy firmom, gdyż to tam nasze doświadczenie pomaga najbardziej.
Jeśli nie otrzymali Państwo od nas odpowiedzi prosimy sprawdzić folder spam, kosz lub oferty.
WSPARCIE TECHNICZNE
Sprawdź listę często zadawanych pytań oraz naszą bazę wiedzy. Jeśli nie znajdziesz tam rozwiązania, wypełnij formularz kontaktowy, opisz dokładnie napotkane problemy, każdy w osobnych paragrafach a nasz zespół wsparcia technicznego skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej.
PRZEŚLIJ ZAPYTANIE
UŻYTECZNE LINKI
ADRES
