Skip to main content
Miej trochę zabawy podczas pracy

Gry wyścigowe, profesjonalne oprogramowanie symulacyjne – wspieramy je wszystkie

a lista wspieranych gier wciąż rośnie

Wyścigi samochodowe

Symulatory lotu

Aplikacje szkoleniowe

Inne rodzaje gier

Gra nie znajduje się na liście wspieranych aplikacji

Moduł DirectInput pozwala na dodanie ruchu do każdej gry, która używa kierownicy lub joysticka. Wygenerowany ruch może nie będzie tak wyrachowany jak przy dedykowanej wtyczce, ale na pewno będzie pozwalał na przyjemną grę. Dodatkowo efekty ForceFeedback generowane przez grę mogą zostać przechwycone i wykorzystane do sterowania platformą.

Jak mogę dodać ruch do mojego projektu?

Wykorzystując SDK możesz w łatwy sposób dodać obsługę ruchu do praktycznie każdej twojej aplikacji bazującej na Unity 3D lub Unreal Engine. SDK sprawdzi się również w natywnych aplikacjach C/C++ oraz w projektach stworzonych w technologii .NET.

Co z grami dla Linuxa?

Na chwilę obecną menadżer platformy oraz ForceSeatMI działają tylko z Microsoft Windows. Alternatywę może stanowić biblioteka ForceSeatDI, która wspiera Windows PC, Linux x64 oraz Raspberry Pi3.

Co z grami dla Playstation 3, Playstation 4, Playstation5, Xbox 360, Xbox One i Xbox X?

W chwili obecnej trwają prace nad wsparciem dla konsol najnowszej generacji.

Inne opcje

Moglibyśmy wspierać więcej gier i aplikacji, niestety wiele tytułów nie oferuje API telemetrii i nie możemy uzyskać niezbędnych danych do sterowania platformą ruchu. Jeśli istnieje gra (nowa lub starsza), która oferuje API telemetrii (wymóg obowiązkowy), a my jej nie obsługujemy, daj nam znać, a chętnie zaimplementujemy niezbędną wtyczkę.* Należy pamiętać, że lista obsługiwanych gier może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Formularz kontaktowy