Wyścigi samochodowe
Symulatory lotu
Oprogramowanie symulacyjne i aplikacje szkoleniowe
Gra nie znajduje się na liście wspieranych aplikacji
Moduł DirectInput pozwala na dodanie ruchu do każdej gry, która używa kierownicy lub joysticka. Wygenerowany ruch może nie będzie tak wyrachowany jak przy dedykowanej wtyczce, ale na pewno będzie pozwalał na przyjemną grę. Dodatkowo efekty ForceFeedback generowane przez grę mogą zostać przechwycone i wykorzystane do sterowania platformą.
Jak mogę dodać ruch do mojego projektu?
Wykorzystując SDK możesz w łatwy sposób dodać obsługę ruchu do praktycznie każdej twojej aplikacji bazującej na Unity 3D lub Unreal Engine. SDK sprawdzi się również w natywnych aplikacjach C/C++ oraz w projektach stworzonych w technologii .NET.
Co z grami dla Linuxa?
W tym momencie menedżer platformy oraz ForceSeatMI działają tylko pod kontrolą systemu Microsoft Windows. Niemniej jednak, możemy również dostarczyć Państwu niskopoziomowe SDK o nazwie ForceSeatDI, które obsługuje systemy Windows PC, Linux x64 oraz Raspberry Pi3. Wyjątkiem od tej zasady jest X-Plane, gdzie udostępniamy wtyczkę dla systemu Linux, która przesyła dane do ForceSeatPM działającego na komputerze z systemem Windows.
Co z grami dla Playstation 3, Playstation 4, Playstation5, Xbox 360, Xbox One i Xbox X?
Obecnie nieobsługiwane, z wyjątkiem Gran Turismo 7, które jest obsługiwane na warunkach takich, jakie są, jako część eksperymentu.
Inne opcje
Moglibyśmy wspierać więcej gier i aplikacji, niestety wiele tytułów nie oferuje API telemetrii i nie możemy uzyskać niezbędnych danych do sterowania platformą ruchu. Jeśli istnieje gra (nowa lub starsza), która oferuje API telemetrii (wymóg obowiązkowy), a my jej nie obsługujemy, daj nam znać, a chętnie zaimplementujemy niezbędną wtyczkę.* Należy pamiętać, że lista obsługiwanych gier może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Formularz kontaktowy